Behódolt a Lidl a nyugdíjasoknak: leszerelik az önkiszolgáló kasszákat az egyik üzletükben
A nyugdíjasok egészen az önkormányzatig mentek a panaszaikkal.
A nyugdíjasok egészen az önkormányzatig mentek a panaszaikkal.
„Fontosabb, hogy meglegyen az otthonok ünnepi fénye, mint az utcáink pompája.”
Vágó Gábor azzal fenyegetőzik, hogy ezentúl csak momentumos szóróanyaggal fogja felszedni azt, ami a kutyája után marad.
Ne üsse bele az orrát az oktatási ügyekbe – hivatalnoknyelvről lefordítva körülbelül ezt írta a Belső-Pesti Tankerület szakmai vezetője a terézvárosi polgármesternek, aki találkozót kezdeményezett vele a Kölcsey tanárai és diákjai ügyében.
Soproni Tamás, a kerület polgármestere arra a kérte a lakókat, senki ne pakoljon semmit az utcákra.
A kerületi rendészek többször is voltak a vendéglátóhelynél, de egyszer sem találták nyitva. Nem véletlenül.
Soproni Tamás polgármester azt kéri, törvényben biztosítsák a menstruációs szabadság lehetőségét.
Magyar lányok becsábították a külföldi vendéget, akire a végén százezres számlát vertek rá.
Készül egy Budapest egészére érvényes forgalomcsillapítási koncepció is.
A modell Horváth Éva autójára kerékbilincset raktak a kerületben, amin alaposan felhúzta magát.
Fizikai korlátokkal is biztosítani fogják a rendelet betartását.
Az energiatanácsadó iroda munkatársaitól ingyen kérhetnek majd segítséget a kerület lakói.
A hírt Terézváros polgármestere osztotta meg.
Az épület omlásveszélyes. A polgármester szerint mindenkit el tudnak helyezni.
Közzétette munkája eredményét a bizottság.
Bálint György 14 milliós fedezetelvonó szerződést kötött, az önkormányzat pert nyert ellene. Most a szocialisták kivételével mindenki kitenné a városházáról.
Még egy hónapig hallgathatják meg az ügy részeseit, vizsgálhatnak dokumentumokat.
Soproni Tamás polgármester szerint újabb MSZP-sről bizonyosodott be, hogy nem különb, mint a NER. A kerület momentumos vezetője azt írta: ha nem lépnek, 14 millióval rövidíthették volna meg az önkormányzatot.
Nem sikerült messzemenő parkolási reformokat végrehajtani Budapest belső kerületeiben, a helyieknek kedvező lépések nem valósultak meg, vagy csak gyerekcipőben járnak. A töretlen ambícióknak az autózó tömeg nem is, de a mikromobilitás, magyarul a közbringa és közroller nyertese lehet: immáron rendezetten térhetnek vissza az e-rollerek a belvárosba, és a Bubi jövője is a hiperlokális megoldásokban rejlik.
Terézvárosban már elkezdődött, több belvárosi kerületben pedig hamarosan érkezhet a parkolási reform, amely éjszakára a helyek egy részét kizárólag az ott lakóknak teszi elérhetővé. Bár a városrészek vezetői szerint jó az irány, azzal úgy tűnik, mind ők, mind a szakértők tisztában vannak, hogy Budapest ettől nem lesz élhetőbb: az autós forgalom bőven kinőtte a belváros kapacitásait.